Preskočiť na hlavný obsah

Here we go again

Som späť! Som späť? Hej! Po dvoch rokoch som tu ako na koni. Alebo skôr ako na slimákovi, obludnej korytnačke, alebo..no jednoducho som šla pešo. No. Som invalid, vieme. 
Je to už nejaký ten piatok, čo som sem nič nepísala. Ako je u mňa zvykom, jednoducho som sa na to vyprdla. A nechcelo sa mi. Teddyžiaľ. 
Až dodnes. Tak nejak som prechádzala nejaké fotky a spomenula som si na blog Síc. Na moje šťastie (a určite jej radosť) si ho pamätal aj môj prehliadač. Na rozdiel od môjho vlastného blogu. Uf. Nevadí. Som šikovné dievča a cez ňu som našla cestu zase sem. A tak som tu.
Zmenilo sa toho veľa. Zmenilo sa toho tak veľa, že asi nie som schopná si na všetko spomenúť. 
Základ je, že som sa z Bratislavy presťahovala domov. A z domu do Prahy (ou jé, buran v meste, again). Za Cácorami. Za skvelými ľuďmi. Za snami..o lepších miestach, o lepšej práci.
Tú už mám v Prahe tretiu. Nedá sa hovoriť, že lepšiu. Ale aspoň kolektív (hoci značne sa rozpadajúci) to vyrovnáva.
Spoznala som pár úžasných ľudí. Hlavne jednu osobu. Čo sa mi do života zavŕtala rýchlo a hlboko a ja si neviem predstaviť, že by ňom už nebola. 
Povedala som si, že skôr ako si tu budem vylievať srdiečko (nad prácou, nad tým ako mi chýbajú Cácory spred dvoch rokov, nad "forever alone" stavom) by som rada začala tak ako som to robila predtým. Každodennými radosťami. Pretože na tých predsa stojí môj malý svet. Lenže..ono to nie je tak jednoduché. Pozbierať každodenné radosti za také dlhé obdobie. A tak som pozbierala aspoň pár. Kvalita fotiek level telefón. Ale možno to nebude tak márne povýšila som na iPhone! Tak poďme na to.
Pretože radosť, to je pre mňa..

...sneh vo vlasoch a tiež slnko vo vlasoch...


...dať si svoju rannú šálku kávy...

..vyrobiť si raňajky na nasledujúci deň..


...rodina, maminka, bratia, aj tí ktorí unikli môjmu mobilu..


...Zuzanka, pretože my dve sme sa hľadali, až sme sa našli...



...chodiť na koncerty, so Zuzankou, s cudzím týpkom, na Horkýže i na Rag n Bona..

...šibnutí kolegovia..


...nečakané darčeky...


...veganské kakavko a horúca vaňa...


a svetielka...veľa svetielok!


























Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

...Always.

Som členom fanklubu. Toho najúžasnejšie, toho najväčšieho, toho čo mi dal skvelých kamarátov, toho čo mi dal mnohé zážitky, toho, čo ma prinútil premýšľať. Celý deň som mala tak zvláštny pocit. Niečo sa dialo. Ale nevedela som prísť na to, čo to je. Najprv som si myslela, že je to len rozčarovaním z výplatnej pásky, ale, evidentne to nebolo ono.. Keď som zapla facebook a začali na mňa vyskakovať správy, z tých pochybnejších stránok, verila som že ide o hoax. Čo iné by to mohlo byť. Veď len nedávno sa na neho boli pozrieť moji priatelia. A predsa. Stále viac stránok, stále viac priateľov, stále viac zdrojov. Správa o jeho smrti sa šírila a stále šíri. Je zvláštne ako nás dokáže zasiahnuť niečo také. Veď, môže nám chýbať niekto koho sme ani nepoznali? Môže. Príde nám ľúto. Že ho už viac nebude..že ho už viac nebudeme počuť, nebudeme sa tešiť z jeho umenia. Že nádej že ožije naša obľúbená postava je nadobro preč... A tak sa lúčime. S človekom, pánom hercom, stvárniteľom toho ktor

Postrehy bratislavského cépečkára #5

1. Žlto-zelená MHD vám občas navodí pocit, že ste v Žiline. 2. Rýchlo sa naučíte pracovať s peniazmi, ľuďmi a kok-ehm-pacientmi. 3. Chlapík visiaci na budove a umývajúci okná nie je len výplod amerických filmov. 4. Bratislava je miesto, kde o pol jednej v noci stretnete na prechádzke dupotajúceho ježka...

Pozor! Objekt strážený hadmi!

Tento víkend, respektíve jeho časť som strávila v Olomouci, alebo ako hoczáci hovoria, na Oxe. Niekomu by možno prišlo zbytočné vôbec sa niekam terigať, predsa len sú to asi tri hodiny aj s prestupmi a ísť tam z práce, unavená, len na jednu (nepohodlnú) noc...A predsa, mne sa to oplatí. Ani neviete ako.  Človek má totiž rôzne obdobia v živote. Niekedy je spokojný viac, inokedy menej. Ja mám teraz akurát to "menej" obdobie. Možno sa pýtate , prečo to proste nezmením a niečo s tým neurobím. Kým sa s tým však bude dať niečo reálne robiť chvíľku to trvá. No nič to nemení na tom, že mi z toho nie je moc dobre. A takýto víkend, alebo aspoň tých pár hodín zmeneného vzduchu pomáhajú. Nevyriešia síce nič, sú však fajn dobíjačom bateriek a pripomienkou, že na svete nie je len hrozne, že sú tu ľudia, čo vás vidia radi, máte si s nimi čo povedať a môžete byť sám sebou. Preto sa chcem poďakovať mojim drahým prítomným na tohtoročnom jarnom Oxe. A nie len im, ale aj tým, ktorí sú tu s