Preskočiť na hlavný obsah

Kyjovská padesátka..

...a moje skapínanie na nohy. A to fakt že fakt. Ale pekne poporiadku. Tento víkend, respektíve konkrétne 28. 5 sa v Kyjove konal turistický pochod s názvom Kyjovská padesátka. Ako tento názov napovedá, je nutno prejsť 50 kilometrov. No ďakujem pekne. Avšak organizátori mysleli aj na tých menej zdatných jedincov a tak bolo možné vybrať si z piatich trás. 10, 20, 27, 35 a 50 kilometrovej. Ja ako znalec svojich schopností som samozrejme volila trasu 10 kilometrovú. To som ale ešte netušila ako sa natiahne. A že sa natiahla. Ako správne turistky sme prišli LTT a tak sme nestihli kyvadlovú dopravu na miesto štartu nami zvolenej trasy. Takže päť kilometrov k tomuto miestu sme si pekne odšľapali. Už vtedy som tušila, že to neprežijem v zdraví, keďže slnko na nás pražilo a my sme si obuli skutočne "libovú" turistickú obuv. Tak sme ale došli až na pomyselný štart a zamierili po zelenej do hory. A do kopca. Pre mňa ako "invalida" skutočne skvelá trasa. Ale zatla som teda zuby a šlapala a šlapala až sme sa v tej hore stratili a do toho kopca nadbehli zo dva kilometre, ktoré sme sa museli aj vrátiť. Takže k pôvodným 10-tim kilometrom sa razom pridalo ďalších 10. Napokon sme prešli celou horou a došli až do dediny kde sme konečne objavili otvorenú krčmu. Za odmenu, že sme ostali nažive a že Romanka vydržala počúvať moje ponosy (lebo všetci vedia ako sa ja sťažujem, keď ma niekto ťahá do prírody a do kopca tým dupľom), sme si dali pekne vychladenú kofolku a ako bonus sme si dopriali pohľad na fešného majiteľa pohostinstva. Niekde tam sa Romča ozvala mamine a tá navrhla aby sme šli zvyšok busom. To sme teda ako zavrhli, nie sme predsa žiadne máničky (teda ja som, ale čo chcem to dám!). Takže napriek tomu, že chôdza bola omnoho nepríjemnejšia než som si pamätala sme vyrazili na posledných päť kilometrov našej cesty až sme došli do zdarneho cieľa. Spálené, ubolené, špinavé, ale spokojné samé so sebou. Ako inak, nechýbal ani môj všadeprítomný mobil a vznikali (ne)kvalitné fotky, ktorými sa môžete pokochať.













Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

...Always.

Som členom fanklubu. Toho najúžasnejšie, toho najväčšieho, toho čo mi dal skvelých kamarátov, toho čo mi dal mnohé zážitky, toho, čo ma prinútil premýšľať. Celý deň som mala tak zvláštny pocit. Niečo sa dialo. Ale nevedela som prísť na to, čo to je. Najprv som si myslela, že je to len rozčarovaním z výplatnej pásky, ale, evidentne to nebolo ono.. Keď som zapla facebook a začali na mňa vyskakovať správy, z tých pochybnejších stránok, verila som že ide o hoax. Čo iné by to mohlo byť. Veď len nedávno sa na neho boli pozrieť moji priatelia. A predsa. Stále viac stránok, stále viac priateľov, stále viac zdrojov. Správa o jeho smrti sa šírila a stále šíri. Je zvláštne ako nás dokáže zasiahnuť niečo také. Veď, môže nám chýbať niekto koho sme ani nepoznali? Môže. Príde nám ľúto. Že ho už viac nebude..že ho už viac nebudeme počuť, nebudeme sa tešiť z jeho umenia. Že nádej že ožije naša obľúbená postava je nadobro preč... A tak sa lúčime. S človekom, pánom hercom, stvárniteľom toho ktor

Postrehy bratislavského cépečkára #5

1. Žlto-zelená MHD vám občas navodí pocit, že ste v Žiline. 2. Rýchlo sa naučíte pracovať s peniazmi, ľuďmi a kok-ehm-pacientmi. 3. Chlapík visiaci na budove a umývajúci okná nie je len výplod amerických filmov. 4. Bratislava je miesto, kde o pol jednej v noci stretnete na prechádzke dupotajúceho ježka...

Pozor! Objekt strážený hadmi!

Tento víkend, respektíve jeho časť som strávila v Olomouci, alebo ako hoczáci hovoria, na Oxe. Niekomu by možno prišlo zbytočné vôbec sa niekam terigať, predsa len sú to asi tri hodiny aj s prestupmi a ísť tam z práce, unavená, len na jednu (nepohodlnú) noc...A predsa, mne sa to oplatí. Ani neviete ako.  Človek má totiž rôzne obdobia v živote. Niekedy je spokojný viac, inokedy menej. Ja mám teraz akurát to "menej" obdobie. Možno sa pýtate , prečo to proste nezmením a niečo s tým neurobím. Kým sa s tým však bude dať niečo reálne robiť chvíľku to trvá. No nič to nemení na tom, že mi z toho nie je moc dobre. A takýto víkend, alebo aspoň tých pár hodín zmeneného vzduchu pomáhajú. Nevyriešia síce nič, sú však fajn dobíjačom bateriek a pripomienkou, že na svete nie je len hrozne, že sú tu ľudia, čo vás vidia radi, máte si s nimi čo povedať a môžete byť sám sebou. Preto sa chcem poďakovať mojim drahým prítomným na tohtoročnom jarnom Oxe. A nie len im, ale aj tým, ktorí sú tu s